Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak istotną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle monitorowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
https://levelrank.net/blog-seo/budowa-mocnego-zaplecza-seo/
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!